Informacje biznesowe
Nazwa: Supra Sklep, obsługiwany przez Brein Group VOF
Nazwa firmy: Brein Group VOF
Numer KvK (Izby Handlowej): 94765782, ABR/ASIC nie ma zastosowania.
Numer VAT: NL866886205B01
Adres: Panovenweg 1, 5708 HR Helmond, Holandia
Adres e-mail Sklepu Supra: kontakt@suprasklep.pl
Adres e-mail grupy Brein: info@breingroup.nl
Telefon: +48 22 307 88 13
Godziny pracy: Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 17:00 (CEST). Klienci mogą się z nami skontaktować mailowo, telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiadamy w ciągu 1 dnia roboczego.
Zawsze zalecamy kontakt z nami w pierwszej kolejności — jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc. Zawsze dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać każdy problem bezpośrednio i uczciwie.
Jeśli Twój problem nie zostanie rozwiązany, Klienci mogą skontaktować się z następującymi oficjalnymi portalami ochrony konsumentów:
- Platforma internetowego rozstrzygania sporów (ODR)
- Strona internetowa: ec.europa.eu/consumers/odr
- Ułatwia rozstrzyganie sporów online między konsumentami i przedsiębiorcami w UE.
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)
- Strona internetowa: uokik.gov.pl
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpatruje skargi dotyczące praw konsumentów.
- Rzecznik Finansowy (Polska)
- Strona internetowa: rf.gov.pl
- Zajmuje się skargami dotyczącymi usług finansowych, takich jak bankowość i ubezpieczenia.
- Mediacja przy UOKiK
- Strona internetowa: uokik.gov.pl/mediacje
- Świadczy usługi mediacyjne w sporach konsumenckich w Polsce.