Jeśli masz jakieś pytania: kontakt@suprasklep.pl

Polityka płatności

W Supra Sklepie oferujemy bezpieczne i elastyczne opcje płatności, aby zapewnić Ci sprawną realizację transakcji.

Akceptowane metody płatności

Obecnie akceptujemy następujące metody płatności (w kolejności):

  1. American Express (Amex)

  2. Płatność Apple

  3. Zapłać za pomocą Google

  4. Karta MasterCard

  5. Sklep Płać

  6. UniaPay

  7. Wiza

Wszystkie transakcje są przetwarzane w Złoty polski (PLN), chyba że wskazano inaczej.

Bezpieczne przetwarzanie płatności

Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Wszystkie płatności są przetwarzane przy użyciu zaszyfrowanych i zgodnych z PCI bramek płatniczych, aby chronić Twoje dane osobowe i finansowe.

Potwierdzenie zamówienia

Po pomyślnym zakończeniu płatności otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zawierający szczegóły zamówienia. Jeśli go nie otrzymasz, sprawdź folder ze spamem lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.

Problemy z płatnością

Jeśli transakcja się nie powiedzie lub zostanie odrzucona, zweryfikuj dane rozliczeniowe lub wypróbuj inną metodę płatności. W przypadku jakichkolwiek problemów podczas realizacji transakcji skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia.


Informacje biznesowe

Nazwa: Sklep Supra, prowadzony przez Brein Group VOF
Nazwa firmy: Brein Group VOF
Numer KvK (Izby Handlowej): 94765782
Numer VAT: NL866886205B01
Adres: Panovenweg 1, 5708 HR Helmond, Holandia
E-mail Supra Sklep: kontakt@suprasklep.pl
Napisz do Brein Group: info@breingroup.nl
Telefon: +48 22 307 88 13

Godziny pracy: Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 17:00 AM (CEST). Klienci mogą się z nami skontaktować przez e-mail, telefon lub nasz formularz kontaktowy. Odpowiadamy w ciągu 1 dnia roboczego.

Zawsze zalecamy najpierw skontaktować się z nami — jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Zawsze dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać każdy problem bezpośrednio i uczciwie.

Jeśli Twój problem pozostanie nierozwiązany, Klienci mogą skontaktować się z następującymi oficjalnymi portalami ochrony konsumentów:

  • Platforma internetowego rozstrzygania sporów (ODR)
    • Strona internetowa: ec.europa.eu/consumers/odr
    • Ułatwia rozstrzyganie sporów online między konsumentami i przedsiębiorcami w UE.
  • Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)
    • Strona internetowa: uokik.gov.pl
    • Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpatruje skargi dotyczące praw konsumentów.
  • Rzecznik Finansowy (Polska)
    • Strona internetowa: rf.gov.pl
    • Zajmuje się skargami dotyczącymi usług finansowych, takich jak bankowość i ubezpieczenia.
  • Mediacja przy UOKiK
    • Strona internetowa: uokik.gov.pl/mediacje
    • Świadczy usługi mediacyjne w sporach konsumenckich w Polsce.

© 2025 Supra Sklep, Technologia Shopify

  • American Express
  • Apple Pay
  • BLIK
  • Google Pay
  • Maestro
  • Mastercard
  • Shop Pay
  • Visa

Login

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta?
Utwórz konto