Polityka płatności
W Supra Sklepie oferujemy bezpieczne i elastyczne opcje płatności, aby zapewnić Ci sprawną realizację transakcji.
Akceptowane metody płatności
Obecnie akceptujemy następujące metody płatności (w kolejności):
-
American Express (Amex)
-
Płatność Apple
-
Zapłać za pomocą Google
-
Karta MasterCard
-
Sklep Płać
-
UniaPay
-
Wiza
Wszystkie transakcje są przetwarzane w Złoty polski (PLN), chyba że wskazano inaczej.
Bezpieczne przetwarzanie płatności
Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Wszystkie płatności są przetwarzane przy użyciu zaszyfrowanych i zgodnych z PCI bramek płatniczych, aby chronić Twoje dane osobowe i finansowe.
Potwierdzenie zamówienia
Po pomyślnym zakończeniu płatności otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zawierający szczegóły zamówienia. Jeśli go nie otrzymasz, sprawdź folder ze spamem lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.
Problemy z płatnością
Jeśli transakcja się nie powiedzie lub zostanie odrzucona, zweryfikuj dane rozliczeniowe lub wypróbuj inną metodę płatności. W przypadku jakichkolwiek problemów podczas realizacji transakcji skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia.
Informacje biznesowe
Nazwa: Sklep Supra, prowadzony przez Brein Group VOF
Nazwa firmy: Brein Group VOF
Numer KvK (Izby Handlowej): 94765782
Numer VAT: NL866886205B01
Adres: Panovenweg 1, 5708 HR Helmond, Holandia
E-mail Supra Sklep: kontakt@suprasklep.pl
Napisz do Brein Group: info@breingroup.nl
Telefon: +48 22 307 88 13
Godziny pracy: Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 17:00 AM (CEST). Klienci mogą się z nami skontaktować przez e-mail, telefon lub nasz formularz kontaktowy. Odpowiadamy w ciągu 1 dnia roboczego.
Zawsze zalecamy najpierw skontaktować się z nami — jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Zawsze dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać każdy problem bezpośrednio i uczciwie.
Jeśli Twój problem pozostanie nierozwiązany, Klienci mogą skontaktować się z następującymi oficjalnymi portalami ochrony konsumentów:
- Platforma internetowego rozstrzygania sporów (ODR)
-
- Strona internetowa: ec.europa.eu/consumers/odr
- Ułatwia rozstrzyganie sporów online między konsumentami i przedsiębiorcami w UE.
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)
-
- Strona internetowa: uokik.gov.pl
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpatruje skargi dotyczące praw konsumentów.
- Rzecznik Finansowy (Polska)
-
- Strona internetowa: rf.gov.pl
- Zajmuje się skargami dotyczącymi usług finansowych, takich jak bankowość i ubezpieczenia.
- Mediacja przy UOKiK
-
- Strona internetowa: uokik.gov.pl/mediacje
- Świadczy usługi mediacyjne w sporach konsumenckich w Polsce.